Subject: FW: Kooskõlastuse taotlus. ,,Lääne-Virumaa, Rakvere vald, Aluvere küla, Aluvere ettevõtlusala teede ja sadevee ehitusprojekt''
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 14:42:07 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Olev Saago <[email-masked]>
Sent: Monday, September 1, 2025 2:32 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Ed: Kooskõlastuse taotlus. ,,Lääne-Virumaa, Rakvere vald, Aluvere
küla, Aluvere ettevõtlusala teede ja sadevee ehitusprojekt''

Tere!

Täname kirja eest.

Transpordiameti tehnilised tingimused olid meil olemas.

Võttes aluseks hankedokumendis toodud nõudeid, ei ole Palmpro OÜ pakkunud
Rakvere Vallavalitsusele

riigitee 17208 Näpi-Roodevälja tee ja kohaliku Betooni tee ristmiku
projekteerimist.

Hanke tehnilise kirjelduses on punkt:

Aluvere kergliiklustee ots on keeratud Betooni tänavale, sest
perspektiivis tuleb kergliiklusteed pikendada ca 115 m, kus on varem
projekteeritud kergliiklustee ristumine riigiteega.

Palume Teie arvamust, kas projekti on vaja  TRAM-iga kooskõlastada?

Lugupidamisega

Olev Saago

Projektijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 | <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 21. august 2025 13:11
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: FW: Kooskõlastuse taotlus. ,,Lääne-Virumaa, Rakvere vald, Aluvere
küla, Aluvere ettevõtlusala teede ja sadevee ehitusprojekt''

Tere.

Tänan projekti eest.

Paraku ei leia materjalide hulgast riigitee 17208 Näpi-Roodevälja tee ja
kohaliku Betooni tee ristmikku. Loodan, et meie poolt 27.05.2025
väljastatud projekteerimise nõuded on Teieni jõudnud (lisan manusesse).

Alal kehtiv Aluvere ettevõtlusala detailplaneering näeb muuhulgas ette
nimetatud ristmiku liiklussageduse vähendamise, so detailplaneeringu üks
eesmärke on, et ristmik kujuneks eelistatavalt sõiduautode liikluseks
(eesmärgiga piirata veokite liiklust lähialal), milleks nähakse
teeprojektis ette vastavad meetmed. Samuti näeb detailplaneering ette
ettevõtlusalale kavandatava kergliiklustee ühendamise riigitee 17208 äärde
projekteeritava kergliiklusteega.

Tagasisidet ootama jäädes.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Olev Saago <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 8, 2025 7:31 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kooskõlastuse taotlus. ,,Lääne-Virumaa, Rakvere vald, Aluvere
küla, Aluvere ettevõtlusala teede ja sadevee ehitusprojekt''

Tere!

Palume kooskõlastada ehitusprojekt ,,Lääne-Virumaa, Rakvere vald, Aluvere
küla, Aluvere ettevõtlusala teede ja sadevee ehitusprojekt’’ põhiprojekti
staadiumis.

Projekt on Dropboxis:

https://www.dropbox.com/scl/fi/e6lxptw2nnze5k81feply/369_PP_v01_Rakvere-Al
uvere-tee_2025-08-08.asice?rlkey=49rlxjvhcx517igqk5sboxx2z
<https://www.dropbox.com/scl/fi/e6lxptw2nnze5k81feply/369_PP_v01_Rakvere-A
luvere-tee_2025-08-08.asice?rlkey=49rlxjvhcx517igqk5sboxx2z&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Olev Saago

Projektijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 | <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/